Bilder

Har glömt lägga upp bilder från brunchen jag var på med några vänner i Onsdags.



1. Jacki and Nicole
2. Kim
3. Tabitha
4. CJ and Karina
5. Såhär mycket lämnade Tabitha
6. Såhär "mycket" lämnade jag.


Idag har jag varit och samlat mat åt en familj min och den andra multi. lit. klass sponsrar nu till Jul.
Det är en familj med 10 barn så de är sammanlagt 12 personer, stoooor familj! Vi har fått ihop massor av pengar vi ska köpa kläder för. Idag fick vi mer än 6 stora kundvagnar FULLA med mat. Sen är en tjejs mormor/farmor tandläkare så vi kunde bli sponsrade med hur mycket tandborstar och tandkräm vi ville. Who!

Ni kanske undrar hur vi kunde få så mycket mat idag? Jo, vi stod utanför Piggly Wiggly (en mataffär) och gav en lapp till alla som gick in i butiken. På lappen står det att det vad vi höll på med och om de kunde köpa en (eller flera) matprodukter som vi kunde ge till denna familj.
Och folk vad så snälla. Vissa gav "bara" en sak, vissa gav oss stora kassar av mat.
Jag har även fått höra
"I like your boots"
"I like your jeans"
"I like your hair"
"I like you"
today medan jag stod utanför affären. Haha, :-)


Detta är på min sida efter typ en timme. Sen stod Rachel på andra sidan med minst lika mycket.

Kommentarer
Postat av: Eva

Äntligen har vi hittat en internetanslutning i Egypten. Var? På Mc naturligtvis. Vi har det skönt! Nästa höst blir det hit igen eller kAp verde. Your choice ... Puss och kram från oss

2009-11-15 @ 12:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0