Usch

Får mer och mer resfeber....helt sjukt!
Sitter och snackar med lite människor som också ska till USA iår, jätteroligt. Dock verkar det som att alla åker denna vecka, eller nästa. Själv åker jag inte förens om tre veckor, lite efter? Kanske, kanske.

Skolan jag ska gå i börjar 1 September och håller på till 9 Juni. Så kan meddela att jag kommer missa min brors student, det suger helt ärligt!! Sen att jag inte kommer komma hem så tidigt. Kommer väl hem i mitten av Juni någon gång. Men jag kommer tillbaka.

GUSH!! VILL ÅKA NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: Thea- utbytestudent i USA 09/10

grattis till familjen.. men vart kommer du? :) föresten vad börjar ditt efternamn på? har flera som heter anna. vilka åker du med? du får gärna länka min blogg btw.

2009-08-01 @ 14:26:19
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej hej, ska också åka till USA i höst och tänkte bara säga att 19 augusti inte är sent - jag åker den 27:e! Haha. Känns som en evighet dit.

2009-08-03 @ 15:55:49
URL: http://numb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0