Packning

Fått reda på att skolan jag ska gå på inte har någon dresscode. Skönt! Det enda jag skulle tänka på var att man inte får göra reklam för alkohol och droger genom sina kläder och man får inte heller klä sig som en strippa. Men hey that's cool, för jag hade inte direkt några planer på det :-)

Jag har även börjar fundera på packning. Håller på att skriva en packlista. Usch, det är jättesvårt!! Får inte ha med mer än 20 kg, det är typ ingenting! Sen ska jag ju köpa massa där....så kommer ta med mig ytterst lite härifrån. Hur ska jag kunna välja ut typ 2 par t-shirtar av alla mina (har kanska lite för många t-shirst, men ändå!)?

Kommentarer
Postat av: Mattias

YES YES! Vet inte än du då ?

2009-07-28 @ 19:39:09
URL: http://mattiasjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0