Maooo Weekend

Fredag: Var i skolan....som vanligt. Hade quiz och massa test...som vanligt. Efter skolan skulle jag ha haft musikalpractice men blev inställd....vet dock inte orsaken. Men var skönt då jag kunde åka hem och snacka med mina föräldrar och min bästa vän i lugn och ro. Dock glömde jag bort tiden när jag snackade med Sandrus så var tvungen att dra lite för hastigt.
Men sen gick tiden alldeles för långsamt och jag tog det lite för långsamt så från ingenstans så knackade de på dörren. Där står Tabitha redo att skjutsa mig, men jag var ju inte riktigt redo. Så sprang runt som en galning och plockade ihop mina saker. Tim kommer hem precis när jag ska iväg och säger "glöm inte dina nycklar bara, vi kanske sover när du kommer hem" "Oh, dammit, visste att jag glömde något." På min väg in genom dörren hittar jag min nycklar i låstet i dörren. Bra jobbat Anna. Gissar att jag blev så excited när jag kom hem från skolan och såg ett paket från Sweden gjorde att jag glömde nycklarna i dörren.
Men jag, Tab och Kelly (tror jag....) åkte i alla fall och åt på Jimmy Johns. Sedan åkte vi till skolan (liiiiite för tidiga) och kollade på basketballmatch. Gick väldigt snabbt då en basketballmatch inte är så lång.
Efter matchen så hade skolan anordnat en dans så då blev det dans hela natten lång (eller halva i alla fall)
Kom i säng runt 12:30am , lagom trött! Men glad för att dagen varit så himla bra.
Har bara jättedåliga mobilbilder från matchen för min kamera la av 30 minuter innan matchen började. R.I.P. Men Tab har lovat att ta mig på shoppingtur så jag kan köpa en ny!! :-D

Lördag: Vaknade upp runt 7.30am, tröööööööööööööööööööött! Var upp och hoppa för att jag, Rachel och Kim skulle iväg till ett "nun-place (haha, vet inte namnet)" och intervjua en nunna där för ett projekt i skolan. Det var nog den coolaste intervjun jag gjorde på länge. Det var sjukt coolt(och kul) att verkligen få reda på hur det är att vara en nunna.
Kom hem runt halv 3, och började packa ihop mina saker för kvällen. Skulle nämligen hem på en sleepover hos Kim med några kompisar.
Spelade en massa Wii, kollade film (eller jag sov genom det mesta av filmerna) och vi åkte pulka, kuuul :-D
Kom i säng....ummh.....för sent.

Söndag: Vaknade upp vid typ 9.30am och spelade ännu mer Wii, gud vad jag har saknat Wii!!! Åt typiskt amerikanskt frukost, jag kommer sakna scramble egg och pancakes to breakfast när jag kommer hem till Sverige igen.
När jag kom hem så tog jag en dusch, behövligt. Sedan gjorde jag min matteläxa, som jag inte förstod någonting av utan bara gissade lite, men whatever.
Sen kom Kenzie and Julia hit och så dekorerade vi cooooookies, mums.
Kollade på Packers matchen samtidigt, vad ska man säga? F*N? Oliver.....jag hoppas du såg matchen!
I halvlek så kommer nyheterna på där de berättar att
Brittney Murphy, dött. I SAY WHAT?!?!?! Hennes mamma hittade henne tydligen i duschen medvetslös. På sjukhuset så dog hon av hjärtstillestånd 32 år gammal. R.I.P.
Nu ska jag gå vi ska dekorera grannen (äntligen, vi har väntat på att Camryn skulle komma hem och nu är hon hemma :-)).


Kommentarer
Postat av: oliver

Det finns tre saker att säga om matchen.

1. Packers offense är gryyyyymt bra just nu. 36 poäng mot Steelers defense som vann Superbowl halvt på egen hand förra året visar hur bra A-Rod är just nu.

2. Packers saknar Al Harris ruggigt mycket. Harris-Woodson är en grym combo, och ingen QB vill egentligen passa mot någon av dem. Att passa mot Tramon Williams eller, gud förbjude, Jarrett Bush är betydligt enklare. Bush är för övrigt en jävla sopa som inte har någonting alls i NFL att göra... Dags för Raiders att ringa upp honom!

3. Jag hatar Big Ben. Hatar hatar hatar hatar. Nämnde jag att jag hatar honom? Hade jag haft kvar min gamla TV hade jag definitivt, som Henrik hade sagt, defenestrerat den när han kastade sista TD-passen.

2009-12-23 @ 19:25:53
URL: http://swarley.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0