Hur många saker kan gå dåligt på en dag egentligen?

1. Börar dagen med ett matteprov, trodde det gick bra... D+, bra kämpat....not.
2. Social Studie prov, C+ ? C...seriöst. jag trodde jag åtminstonde skrev B+....men nopp.
3. En av mina klasser har sponsrat en familj nu till jul, dvs...vi har köpt mat , julklappar ect. Trodde det var många som ville följa med och överlämna allting, men det var det inte. Så jag tog chansen att följa med. Vi hittar inte hus helvetet och tillslut måste jag och Kim åka hem för vi båda behöver vara hemma till 5.
4. Klockan 5 behövde jag vara hemma för vi skulle iväg på mina hostkusiner julavslutning. Vi hamnar i rusningstrafik. Tim frågar om Kim kunde släppa av mig vid Kmart, men vi hade passerat det typ 3 minuter tidigare och hon kunde inte vända för hon behövde åka hem. Så det var tvugna att åka utan mig, så nu sitter jag här...ingen aning om de är sura på mig eller inte eftersom jag inte var hemma i tid. Fan vad bra.
Och om två dagar är det jul, bra att visa duktiga sidan innan jul liksom. FAN!

En bra sak, hunden är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0