Crazy two days now!

Nu har jag precis gjort ännu ett lass köttbullar, så nu har vi typ sjuttioelva milljoner köttbullar!
Ska hoppa in i duschen när den är ledig. Sen är det ut och åka pulka. Sen är det hem till kusinerna på min mammas sida och vara där hela kvällen. Sen är det kyrkan ikväll klockan elva. Sen är det sova. Sen är det upp imorgon och gå till kyrkan klockan 9 (ev. beror på om jag kommer upp. Men Tim ska hålla tal så skulle vara kul att vara där) Sen är det hem till kusinerna på Tim:s sida och vara där hela dagen.
Så ja ni kanske har listat ut det själva, men ni kommer inte höra så mycket av mig under dessa två dagar.

Men ha det bra sålänge!!!



God Jul Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0