Vakna upp

Skrev detta imorse, dock slutade internet fungera så har inte kunnat publicera det förens nu!

Inatt hade jag sovit jättedåligt, har vaknat 3-4 gånger under natten. Jobbigt, men det är pga jetlagen....gush, men det försvinner snart!
Jag har även drömt konstiga drömmar från lägret. Först var alla jättemysigt och precis som jag ville att det skulle vara. Men sen började helt plötsligt en rycka mig i håret, en annan bränner mig med cigaretter (och han röker inte ens...). Jag springer iväg, de följer efter mig och kastar glassar på mig. Men sen vill de få tag på den tyngsta glassen så de snor en våg från en som sitter längs med vägen (de är förövrigt en likadana våg  som vi har hemma ;)). Amen i alla fall, sen börjar de väga glassen för att sedan ta den tyngsta. Men i slutändan tar de piggelinera, varför detta? De är ju inte tyngst? Nej, men de är färggladast....wft? x)

Sen när jag vaknade upp då så var det jätteläskigt för jag hade ingen aning om vart jag var för några sekunder. Jag blev livrädd, men sen slog det mig vart jag var! ;)

Varför jag är uppe så tidigt är för att jag och Camryn ska åka iväg så tidigt vi kan. Men Camryn sa att jag fick sova i bilen och jag var trött. vi får se vad jag gör, känns lite taskigt att sova medan hon sitter och kör ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0