Dagen hittills


Jag och Tim åkte och handlade i en stoooooor affär!


Shoppingkassarna is the shit!


Köket :)


Har sett att de har fiskar i dammen Tim berättade att de har fyra stycken som kanske är en halv meter långa.
De har även grodor, som låter så mycket att man måste stänga alla fönster för att ha en chans att sova.
Det finns även 4 stycken grävlingar (tror jag att det var...) vid dammen.
Sen även att förra året skulle de rensa bort lite fisk så det inte blev för många. 200 hade de fiskat upp och då var det ändå många kvar...


Mina fina skylt sen även bandet jag fick från Liza som fick det när hon firade 4th July i California!

Kommentarer
Postat av: liza

mitt band!! :DDD its famous

2009-08-24 @ 01:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0