Trött

Hej allihopa!
Det blir inget långt inlägg nu är verkligen jättetrött. Har haft en grymt lång och jobbig (inget negativt) dag så nu vill jag bara sova. Men lovar ett inlägg imorgon med bilder och video och hela köret. Ok? Va inte sura på mig...... :)

Kan säga att för en exakt sedan vid denna tid så satt jag och Sandra och drack vår sista kopp te tillsammans på ett år. Det var en kul testund :)

Sen kan jag även säga att min förra (söta) klass börjar skolan idag. Suckers! Mouhahaha, jag börjar om en vecka ;D

Kommentarer
Postat av: Margareta P

Hej igen Anna! Det är så roligt att läsa det du skriver o titta på alla fina fotografier!! Så bra att du tagit dig tid att göra det o förmedla t oss. Speciellt viktigt så här i början när man undrar hur det gått o hur du har det owerthere! Jag tycker du är söt, modig o duktig!! Var rädd om dig! Många Kramar Maggan P.S. Farmor hälsar så gott! Hon tänker så mycket på dig!

2009-08-26 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0