Tröööjor

Disa påminde mig att jag råkat skriva "bilder på tröjorna kan ni se här nedanför" i inlägget där jag skrev vad jag hade gjort igår :P Men vet ni vaaad? Jag glömde ju lägga upp bilderna! Såhär kommer de :)


8 dollar. Som hittat? Jättemjuk och skön...love it!


Ska självklart inte ha den gråa tröjan under...passar inte riktigt...


Nu är jag sur för jag inte lånade pengar av Camryn i måndags och köpte ett snyggt skärp. Kostade endast 9 dollar?! Hörde ni, 9 dollar och det var typ jättesnyggt. Kollade på skärp igår och de ligger runt 20 dollar och då säger jag "nej tack"....men jag måste (vill ha) ett skärp...gah. Sur jag blir.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag pratade inte så mycket med henne men hon verkade helt okej :)

Jag har pratat med typ tre stycken till som ska till Wisconsin, alla ska dit :P

Det är en svart axelremsväska, här har alla såna! Har inte sett nån med den du har.

2009-08-26 @ 21:23:46
URL: http://sanwas.blogg.se/
Postat av: Eva

Har du blivit helt köpgalen? /Eva

2009-08-26 @ 21:25:02
Postat av: Eva

Varför betalar du inte med kort? /eva

2009-08-26 @ 21:31:59
Postat av: Eva

Just nu håller jag på med att packa till Veronica. Hon ska gå strövarmilen imorgon och på fredag. Och sova i vindskydd! Men det är tråkigt att packa. Roligare att skriva kommentarer till dig. Hoppas din dad fixar Veronicas packning istället. Puss från Eva

2009-08-26 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0