Sov sött

Nu ska jag sova. Fast jag inte är trött överhuvudtaget. Kul att jag varit trött vid nio ALLA andra dagar förutom idag. Och just idag måste jag sova nu...that sucks?
Varför måste jag sova nu då undrar ni förstås? Jo, det är så att imorgon börjar min värdsyster Camryn på College och hon måste komma dit mellan 9 och 12, klockan 12 måste alla bilar i alla fall vara ute ur området. Det tar 2 1/2 timme dit så vi siktar på att åka någon gång mellan 7 - 8, yäy. Veeeeeeeerkligen, kommer vara trött!
Men det är väl bara att vänja sig. Om en vecka börjar skolan, det ska bli spännande!! Skolbussen kommer och hämtar upp mig 06:45 på morgonen. Ja, ni läste rätt 06.45, dvs kvart i sju! Aja, det är ju en vane sak. Det kommer vara jobbigt i början men sen kommer jag ju inte i det. Gush vad jag kommer älska helger (sovmorgon) i fortsättningen.

Godnatt och sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Har du inte alltid älskat sovmorgnar? Eller är det något jag missat de senaste åren? /Eva

2009-08-25 @ 06:59:33
Postat av: nicole

Svar: nä? när då? har inget minne av att jag har varit inne på din blogg, :P

2009-08-25 @ 13:40:04
URL: http://nicolehartwig.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hha, då brukar jag gå upp ;)



Men när det är en så annorlunda och rolig sak tror jag det går bra :)

2009-08-25 @ 16:16:37
URL: http://aaaammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0