Söta!

Både min värdpappa och värdmamma har jag snackat med idag på facebook.
Tim frågade vad jag hade för favortimat, sen snackade vi mat. Haha, det var kul :)
Lori frågade om jag räknade ner dagarna, och det svarade jag "såklart jag gör ;)" Haha.

JAG LÄNGTAR!!!!

Var precis med min BFF (Nej, inte Paris Hilton) utan med Sandruuuuuus. Gush, det är nu jag börjar inse att jag ska lämna min bästa vän i ett år. Jag kommer nästan dö. Usch, nej, att skiljas från henne kommer inte lämna något öga torrt kan jag meddela. You know I love you, <3

Sandra & Jag , Gotland-08 <3


Kommentarer
Postat av: Anna - New York, 09/10

Ja, det är jätte skönt. Nu slipper jag gå runt och vara orolig :)

2009-08-14 @ 12:41:48
URL: http://abyfors.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha nej precis, men det är bara att börja packa! :) jag längtar tills jag får börja packa haha.

2009-08-14 @ 13:05:34
URL: http://victoriausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0