Söndag

Idag på dagen kände jag mig lite dålig så låg bara och kollade på film hela dagen....eller tills klockan tre ungefär. Då kom Lori hem och då ringde vi min Tennis coach, som dock inte svarade. Vi tittade lite på min kurser, som jag snackat med Camryn om innan, hon vet ju vilka kurser som är roliga för hon vet vilka lärare som har vilka kurser. Så det blir nog super :)
Sen åkte Tim och Lori iväg och skulle ha möta med en familj som vill vara hostfamilj detta eller nästa år, kommer inte ihåg. Under tiden satt jag och Camryn och kollade på "America gots talent" and "Ocean (någonting, kommer inte ihåg vilken)".
Ungefär precis när filmen var klar så ringde Lori och sa att det var klara med mötet. Då hoppade jag och Camryn in i bilen för vi skulle åka och möta Lori och Tim vid en resturang. Väl där upptäcke vi att den resturangen vad stängd....arrrrgh... Så vi åkte runt i ungefär 20 minuter och letade efter en bra resturang. Vi hamnade tillslut på "Josefinas" vilket är en pizza pasteria resturang.
Gud vad mycket mat man fick ;o först fick man vitlöksbröd, eller det var bröd med riven vitlök på (gud vad gott, och gud vad ala stank sen x)). Sen fick vi soppa med ris och kyckling. Vid soppan vad jag nästinpå proppmätt (för man fick ju mycket bröd och soppa...) Men sen kom själva middagen. Lori hade rekomederat en pasta med pastasås sen kyckling och smällt ost på för mig vilket jag tog. Den var sååååååååå god. Dock orkade jag inte allt så det blev doggybag på den. Lunch någon dag denna vecka, ja tack!
När vi kom hem så bestämde vi oss för att kolla på film. Det blev "Pirates of the Caribbean 3" dock somnade jag i ungefär 30 minuter mitt i filmen. Jag kan verkligen inte hålla mig vaken om kvällarna här...*suck*
Men nu har filmen slutat och  nu ska jag soooooova. :)
Godnatt



1. Lori köpte lingonsylt och gräddsås som vi ska ha till någon picknik i September ;) Då ska vi även göra köttbullar, mums!
2. Moiii :)
3. CLOSED...
4. De har snygga mobiltelefoner i detta hus ;)
5. Film :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jajustja, glömde berätta om förrätterna på restaurangerna... Oftast får man välja om man ska ha sallad eller soppa till förrätt, men jag brukar knappt äta något av det för man blir ju mätt på bara det! Hahaha. (Öhm, har du varit i usa innan och vet allt det jag skriver redan eller ska jag fortsätta med min usa-guide ? :P )

2009-08-24 @ 09:29:09
URL: http://januarijenny.blogg.se/
Postat av: Disa

2009-08-24 @ 16:55:43
Postat av: Anonym

Pirates :D<3

2009-08-24 @ 16:56:35
URL: http://disaelvira.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0