Sammanfattning

Familj:
Jag ska bo med min värdmamma Lori, med värdpappa Tim och min värdsyster Camryn. Dock bor inte Camryn hemma utan hon pluggar på College i Madison (Wisconsins huvudstad). Faimljen har även två labradorer, en är chokladbrun och heter Babe och är 10 år. Den andra är svart och heter Willow och är 7 år.

Boende:
Kommer bo i Green Bay som ligger i Wisconsin. Det bor runt 100.000 personer i Green Bay så kommer inte direkt vara ensam.
Familjens hus ligger välidgt nära Lake Michigan, så jag har nära till vattnet.
Hur familjens hur är jag inte riktigt säker på än. Vitt är det i alla fall, får fota när jag kommer dit!

Skola:
Skolan heter Bay port high school. Skolan färger är Marinblå, Columbia blå och vit. Så vitt och blått jättensnyggt!!
Skolan har grades 9-12, så de har bara själv "High school". Det går runt 1.700 elever i skolan, så det är cirka 400 elever i varje grad (nya kompisar? ;))
Jag fick reda på för ungefär en vecka sen att jag skulle bli sernior, så jag kommer dvs gå i grades 12. Så kommer få vara med på prom och grauation i vår. Riktigt skoj, riktigt amerikanskt!!
Vad jag ska läsa för kurser har jag inte riktigt bestämt än. Satt och kollade igenom alla igår och det är hur många som helst. Men de jag funderar mellan är i alla fall ; Small animal and Horse care, Dramatic arts, Journalism, Speech, Creative Writing, Concert choir, Vocal Ensembe. Men sen måste jag välja till några fler, sen välja vilka jag ska läsa på hösten respektive våren. Men det tar jag med Lori när jag kommer dit!


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/53/Bay_port.gif
Såhär ser skolan ut, snygg va?!


Om det är något ni undrar över är det bara att fråga! :) Svarar på allt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Gud vad roligt att plugga i USA! Hoppas allt bli super :)

2009-08-15 @ 23:32:10
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Guud vad roligt, är riktigt avundsjuk!!:P Hoppas att du får det jättebra i USA nu. Jag kommer definitivt att följ din blogg under tiden^^



Kram

2009-08-18 @ 07:47:26
URL: http://madeleineks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0