Min tisdag


Förlåt för inlägget kommer så sent. Men vet ni vad? Jag har varit på tennisträning hela morgonen. Eller inte hela...men mellan 08:00-10:00. När jag fick reda på det igår kväll tänkte jag skriva ett inlägg men då fungerade inte internet så därför kunde jag inte berätta det förens nu :)


Men aja! Igår så flyttade Camryn till college. Var uppe runt halv 8 och stuvade in det sista i bilen. Runt 8 / halv 9 var vi iväg I think. Men vi var inte framme förens vid halv 12, men vi stannade två gånger sen körde vi fel en gång så det tog lite längre tid än vad det skulle ha gjort. Vi bar upp alla saker till hennes korridor. Som tur var bodde hon bara en trappa upp, hade dött om hon bodde högre upp med tanke på att hon hade mycket saker vi skulle förflytta från bil till rum. Sen flyttade vi omkring jättemycket i rummet. Men det blev jättebra! Dock är det väldigt litet (hade inte förväntat mig något annat) så när Camryn var inflyttad med alla hennes saker var det trångt, sen ska henne rumskamrat flytta in på Torsdag. Det lär bli intressant, tyvärr är inte jag där för att vittna det … :P

När vi fixat klart allting åkte (lite onödigt för det var väääldigt nära x)) vi till Madison. Eller vi var i Madison hela tiden men nu åkte vi ner till staden. Och gud vad mycket college studenter det är. Förstår vad Camryn menar med att det är en studentstad. Cirka 40.000 studerar i Madison. Det är mycket kan jag säga :P Men jag, Camryn och Tyler (Camryns pojkvän) gick runt och gjorde lite shopping. Dock inte mycket, köpte två tjocktröjor, för har bara 3 förtillfället (nu har jag i alla fall 5). Nu ska jag inte shoppa på ett tag...får så dåligt samvete när jag bränner pengar. Dock var dessa tröjor jättebilliga!

Efter vi shoppat så tog Lori och Tim bilen tillbaka till colleget medan jag, Camryn och Tyler gick tillbaka. Tog oss kanske 15 minuter eller något sådant. Jättefin väg att gå, i skogen precis bredvid vattnet, jag skulle gärna kunna ha bott där ;)

När vi kom tillbaka så stekte vi korv och åt det med bröd och potatissallad, MUMSIGT!

Sen började klockan ticka iväg så vi sa hejdå till Camryn och så satt vi oss i bilen och åkte hem. Jag slocknade nästan direkt och vaknade när vi körde in genom garaget. Lite kul jag bara vaknade helt plötsligt och då var vi hemma, tajming. Men det var skönt att sova, hade ju hela baksätet för mig själv så kunde sträcka ut benen, najs!

Men det var väl i stort sätt min dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0