MAMMMMA!

Jag älskar dig också förstår du väääääl? :) Jättemycket!

När jag skriver om Veronica frågar Patrik om jag glömt honom och när jag skriver om pappa så skriver du....söta familj :) Jag älskar er!

Och mamma jag har inte blivit helt köpgalen, men eftersom du gjorde så jag knappt fick med mig några kläder så måste jag ju köpa nya? Eller hur? :) Men erkänn att det var snygga? :)
Och varför jag inte betlar med kort...I don't know. Har inte testat....och det är väl bra att jag inte gjort det för då hade jag köpt mer än vad jag gjort! Så säg inte att jag kan för då kommer det brinna i fingrarna. Har det bra som det är nu :)

Ska du med på strövarmilen då? Skulle du ta kvällspasset eller inte? :) Och vänta...vindskydd? Så det blev inget militärtält? ;)

Jag älskar dig mamma, <3 och bara för du är den sötaste mamman på hela joooorden så lägger jag upp en bild på dig :)

Du älskar mig, eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Gullunge! Älskar dig. Vindskydd (slanor och presenning) blir det och det bästa av allt inga föräldrar ska sova över. Fast en natt skulle jag inte banga för. Kläderna är jättesnygga och visst ska du köpa. Det var ju min (din?) plan. Puss o kram, Eva

2009-08-26 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0