Kärlek!

Jag har en ny kärlek....























Ananas, <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Ja jag vet, för tydligen hade EF ringt en kille ute i Linjöping klockan 21.00 pch gett han värdfamilj och samma flygtider som jag, det är ju sjukt! Men som tur var så fick jag sällskap hela vägen :) det gick jättebra. Hoppas du har det bra! :D

2009-08-28 @ 05:30:22
URL: http://victoriausa.blogg.se/
Postat av: eva

So you have to go to USA find out that? You know that you have had the possibility many times before to taste pineapple but it doesn’t matter. I am glad that you dared to try it now and that you love it and now you know what you have missed out on. I love you, Eva!

2009-08-28 @ 15:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0