Just nu

Nu sitter jag här i mitt rum och väntar på att alla söta gäster ska komma. De kommer om lite mindre än två timmar.
Har nästan fixat klart allting, lite små pill kvar.

Mig själv har jag redan gjort iordning i alla fall. Sitter här med en sminkning från Make up store (hade presentkort på det ;)) sen lockat hår, en fläta och "den lilla svarta" :)


klicka för att få större bild.

Snart kommer Emelie och Robin som ska hjälpa mig få ihop det sista. Detta bli suuuuuper ! :D:D

Uppdaterar minst en gång innan jag åker till Arlanda, jag är peppad!!!

Min värdpappa skrev till mig precis på facebook: Han skrev "Anna, have a safe trip. See you in 12 hours. Tell your parents you will be safe while you are here. See you soon". Så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0