Jag vill åka..NU!

Sen blir jag ju ännu mer peppad när min värdamma skriver såhär till mig på faceook :)


"It wont be long, but the trip will be. We will have a comfy bed, warm shower, a little bit of food if you are hungry. You will be able to sleep as long as you need the first night. The first days will be nervous, mixed emotion, and maybe a little lonely, & then a little what did I just do feeling. But, it all is good in the end. - cant wait to meet you."

Såg att jag råkade stryka över lite bokstäver därav att jag skrev texten nedanför. :)

Kommentarer
Postat av: therecia

åh nej det lät jobbigt! ingen aning faktiskt men jag hoppas jag får min familj från början, varför är dom bara välkommst familj då? det är hårt att inte veta något än faktiskt :/



vilken organisation åker du med?, okej om jag länkar? :D

2009-08-09 @ 19:52:58
URL: http://thereciautbytesstudent.blogg.se/
Postat av: therecia

nej precis! haha men imorn är det MÅNDAG! och det betyder arbetsdag och en möjlighet till placering ;) haha har verkligen börjat älska måndagar(Skumt)..



japp precis dom ger allt på samma gång.. men vet du ngn mer som ska till samma ställe som du än? jag upptäckte utbytesstudent.se där man kunde se vart alla typ bor! :D

2009-08-09 @ 22:53:22
URL: http://thereciautbytesstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0