forts. svar

Anonym:
Hej hej, ja undrar bara hur mycket de kostar att åka iväg så här som du gjort, då menar ja inte saker du köper där nere, utan själva att få gå på high school och så?
svar: Hej! Om du åker iväg ett år tror jag det är någonstans runt 70.000/80.000 (mamma/pappa....I don't temember) Men sen så måste du ta vacciner och undersökningar som blir någon/några tusenlappar också.

Eva:
1) Har du lagat någon mat ännu till familjen?
2) Vad tyckte de om kokböckerna?
3) Tycker de om salt lakrits?
4) Husen i närheten vilka bor där?
5) Har du tvättat kläder ännu?
6) Har du eget rum? Någon bild på det kanske?
svar:
1: Nej, har hjälpt till massor men inte gjort själv. Men jag ska försöka börja göra det. Det är bara att antingen gör Lori klar middagen på morgonen (när jag är på träningen) eller så gör Tim den på dagen, så middagen är alltid klar innan middagen. Men jag ska säga till att jag vill göra mat! Jag ska göra köttbullar i alla fall någon dag vet jag, för Lori ville det ;)
2. De tyckte om det. Dock har vi inte gjort någon ur den än....det kommer också!
3 De äter inte godis i detta hus. Men popcorn äter de!
4. Massa småbarn.
5. Japp, :) De har roliga tvättmaskiner!
6. Ja, jag har eget rum. Har tagit kort på det men om det inte har sett det har jag tydligen glömt att lägga upp en bild på det. Fixar det!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0