Det där med hemlängtan...

Jag har ingen direkt hemlängtan än. Men ibland är det vissa saker som verkligen får en att känna att jag saknar Sverige.
Som igår satt Lori och massera sig själv. Vi satt i bilen när hon gjorde så, så jag kunde inte hjälpa henne att massera. Men om jag har varit hemma (i Sverige) och mamma gjort så, så hade jag börjat massera henne direkt. Då började jag tänka på mamma. Dock får jag bara det där stinget av hemlängtan i högst 10 sekunder. Jag tänker på annat sen är det över, jätteskönt. Men det är småsaker som kan göra att man blir lite neråt ibland. Men är känsligare än vad man tror. För ni undrar säkert hur jag kunde få lite hemlängtan av en sån där sak att jag ser någon massera sig själv, så tänker jag hem.
Men då säger jag. Testa själva att åka till andra sidan jorden från er familj i ett helt år. Då förstår ni.

Men nu ska vi inte vara såna.
Vill bara avsluta detta med att säga att jag älskar er där hemma jättemycket. Jag hoppas ni har det jättebra. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0