Avskedsfest

Har gjort ett event på facebook så jag kan bjuda in mina vänner till min avskedsfest. Tycker det är ett bra sätt att hålla reda på vilka som sagt ja/nej istället för att göra en lista jag ändå kommer tappa bort.
Ett problem, folk jag inte bjudit bli aslacka för jag inte bjudit de. Men vadå...? Jag kan ju inte bjuda alla jag känner, får inte heller bjuda alla jag känner.
Det är folk jag knappt pratar med som vill komma, men liksom hallå? Nej, du får inte komma.
Kommer jag inte sakna dig har jag inte bjudit dig thats it. Men folk förstår inte, hur tröga människor finns det på denna jord egentligen?
Gud jag blir fett sur över att folk ska hålla på. Acceptera ett nej bara, någon gång i livet måste man lära sig att ta ett nej. För vissa jag känner är det nog dags att lära sig det nu.

Tycker ni jag överregerar eller tycker ni jag har någon menning med det jag skriver?

Svara på kommentarer senare, ska träffa lite kompisar nu.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0