Avskedsfest

Har äntligen fått över mammas bilder från avskedsfesten från min dator. Det har krånglat jättemycket, men nu har jag de! :)
Tack alla vänner för att ni tog er tiden att komma, jag älskar er <3


Här kommer bilder iaf:

Klicka för att få bilderna större.

1. Människor
2. Finaste vännerna från KS, <3
3. Anders & Pappa!
4. Massa människor under en lek
5. Sötaste bästa Oskar som gjort, <3
6. Jag & Pappa fixade de sista i sista sekunden.
7. Jag och Martin från EF checkar in.
8. Spänd tjej
9. Jag älskar dig <3
10. Bästa vän! <3

Såg nu att jag ändå inte fått över alla bilder. Aja, de kommer vid något senare tillfälle. Detta var några bilder i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag älskar älskar älskar dig <3

2009-08-23 @ 20:15:36
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/
Postat av: Eva

Anna, du kska inte klaga på dina gäster! Du har bjudit dem och dom uppför sig som dom tycker. För dom kanske det "bara" var en fest. För dig var det något annat, men de är fortfarande dina gäster. Konsekvenser av hur gäster uppför sig kan du hantera t.ex. genom att inte bjuda dom nästa gång. Nu vet inte dina vänner vilka du tycker gjorde fel och vilka du tycker om. Tänk om Oskar och Sandra tror att du är arg på dem. Det är vad jag tycker och jag ser det som ett gått råd från mamma till dotter. Lägg inte ut denna kommentar! Jag älskar dig och stöttar dig ändå i allt du tar dig för. /Eva

2009-08-23 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0