Arlanda på Onsdag

På onsdag bär det då av till Arlanda, inte långt kvar nu ;o
Min familj, förutom min bror som jobbar på Onsdag, ska följa med mig ut till Arlanda. Jag tycker min bror kan skita i jobbet (men det tycker inte han, så gå in här på hans blogg och skriv att han är dum!).
Fast egentligen är han rätt snäll som inte följer med. För det betyder att vi har en plats ledig i bilen så nu kan min bästa kompis följa med vilket gör mig överlycklig. Hennes blogg hittar ni här, skriv något snällt till henne, det förtjänar hon.

Så nu på onsdag blir det att Bästa vän, Mamma, Pappa och syser följer med mig ut. Gud usch, kommer vara jättejobbigt att gråta och sen samtidigt se de gråta (som om jag fick bestämma skulle ingen gråta men det vet jag inte kommer funka!, så det är inte ens någon idé att försöka).

Men snart, snart är jag påväg! Om två dagar sitter jag SJÄLV (som utbytesstudent) på planet till London.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!



När jag flög till USA skulle jag först till Boston på förberedelsecampet, och därför flög jag med sju andra. Men sedan när jag flög från Boston (via Dallas) till LA, så åkte jag ensam. Men jag tror att de flesta åker tillsammans med någon annan utbytesstudent, iallafall på den långa flygresan från Europa till USA...

2009-08-17 @ 10:43:08
URL: http://www.glammigt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0