Äntligen hemma!

Viiiilken dag!

Det jag har gjort idag är att sitta på en stoooooor marknad i Green Bay. Ni vet, det finns massor av olika stånd som erbjuder olika saker eller bara gör reklam för någonting. Jag och Lori gjorde det sistnämna idag, vi gjorde nämligen reklam för EF. Dock var det inte bara vi två utan det kom och gick värdfamiljer + deras utbytesstudenter (DET ÄR SJUKT HUR MÅNGA SOM HAR ÅKT FRÅN TYSKLAND, DE ÄR ÖVERALLT! Och vilken accentet vissa hade, förstod ingenting x)). Men det var mycket trevligt, jag och Lori var dock de enda som stannade hela dagen. Vi var där mellan 8:15-16.45 (ungefär..). Så några timmar kan jag ju säga att vi spenderade där.
När vi kom imorse var det kallt! Men sen blev det realtivt varmt (inte jättevarmt) men det gick i alla fal utan att frysa. Men sen började de spöregna, så man blev lite blött (för de blåste in) och så blev det kallare....så vi satt där och klagade i någon timme...men sen kom Tim så vi åkte hem.
Jag har förövrigt fått mycket beröm idag för jag var duktig och marknadsförde EF så bra, jiho. Jag gick runt och prata med folk och delade ut lappar. I början var det jättejobbigt man kände sig så påträngande, men sedan gick det bättre :)
När vi kom hem hade Tim gjort mat, fast det var lite kvar. Så medan det stod och puttrade till sig gjorde jag brownies! :D Så nu ska jag ner och kolla på film med en STOR kopp te och brownies.

Ha en bra kväll alla.....eller natt för er i Svergie ;)
Puss

Lyckades glömma kameran hemma, men hade ju mobilen. Men inte de bästa bilderna. Tryck för att se de större!


1. Vårat "stånd"
2. Lite random människor som fastnade på bild!
3. Jag och min värdmamma Lori
4. Det började reeeegna!
5. En del av mitt rum. Har skrivbordet i fotändan av sängen. Sen på andra sidan soffan har jag garderoben.

Kommentarer
Postat av: Margareta P

Hej, Anna! Har inte hunnit skicka längre kommentar på litet tag.

Det var väldigt roligt läsa alla frågorna o svaren i fredags. I och med att du la upp det på det sättet kunde man ju se vad alla andra frågade om också.

Det här m körkort är ju intessant. Det skulle ju göra att du kunde ta dig lättare t olika saker o ställen. Om jag förstått det rätt, har du faktiskt övningskört ganska mycket här hemma i Sverige.? (Måste ju ta det väldigt försiktigt i så fall, är ju obekant geografi, trafikregler o skyltssystem annorlunda.)



Tycker det är roligt att du verkar kommit med i skolans tennislag. Det ger ju möjlighet att lära känna o bekanta sig med fler tjejer o killar, dessutom reser ni säkert t andra skolor o hälsar på o spelar! Kul.

Snart får du nog också schemat o vilka kurser, vi håller tummar!



Roligt att du trivs så bra !!! Verkar var en bra stad du kommit till. Lorie o Tim verkar vara väldigt snälla o trevliga människor. Hoppas det går bra för Camryn på colliege o att hon trivs. Bra det här om du kan hjälpa Lori o Tim att baka o laga mat ibland.



Fortsätt ha det jättebra o var rädd om dig!

Många kramar Maggan

2009-08-30 @ 14:16:40
Postat av: eva

Anna, har du inte packat upp ännu? Eller har du ändrat stil så att du använder golvet som garderob istället för soffan? Kram och puss från Eva

2009-08-30 @ 15:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0