21/8

Vaknade upp efter att ha sovit dåligt (som jag skrivit) Vaknade även väldigt tidigt för att vara i detta hus märkte jag nu , så nu vet jag att jag kan sova längre på morgonen utan att de tycker att jag sovit för länge ;).
Men började dagen med att ta en dusch. Först kom det inget varmvatten utan bara kallvatten, tankarna for genom huvudet "nej, men gud. Det måste väl ha varmvatten?" Och ja, de hade varmvatten. Det tog bara att tag innan det kom :P
Jag gjorde sedan frukost, te (med karamellsmak, var tvungen att testa) sen macka med jordnöttssmör (amgaaad, så gooooottt ;o)
När både jag och Camryn var klara så åkte vi till Milwaukee. Vårt första stop var hemma hos Bailey, eller vi hämtade bara upp henne. Men kan meddela att det tog ett tag för oss och hitta för det var gator och hus överallt (!). Men när vi sedan hämtat upp henne åkte vi iväg för att äta, det blev thaifood. Dock så skulle Bailey jobba så vi tog vår resterande mat i doggybags och så körde vi Bailey till jobbet.
Därifrån åkte vi sedan hem till Dylan, hemma hos Dylan var även Alex. (Camryn har gått i High School med Bailey, Dylan och Alex btw....) Jag och Camryn åt först vår mat när vi kom dit. När vi sedan ätit upp (eller ätit oss mätta rättare sagt) gick vi på en promenad. Det var ingen liten promenad kan jag meddela vi gick rätt långt. Men vi hade kul och jag fick se en del av Milwaukee.
Tillbaka i Dylans lägenhet så spelade vi Wii, något konstigt spel som jag aldrig hört talas om innan (kommer inte ihåg namnet heller...
Vi åt middag bestående av hambugare helper, awesome , medan vi kollade på "More to love" Hahah, what to say about that program...it makes you laugh!
Sen var jag och Camryn tvugna att åka hem igen med tanke på att det skulle ta två timmar hem, och båda av oss (eller i alla fall jag,) började bli trötta.
Så sagt och gjort styrde vi bilen hemåt, jag sov typ hela vägen...jag kan vara så himla tråkigt sällskap ibland!

men nu är vi i alla fall hemma, jag är verkligen jättetrött, så nu ska jag sova!
Har massa bilder + videos från idag men orkar inte lägga upp de nu så gör det imorgon!
kika in då!

Hoppas allt är bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är lite jobbigt! Har bara 2,5h på varje flygplats också så hoppas att det inte är försenat!

2009-08-22 @ 11:48:21
URL: http://sanwas.blogg.se/
Postat av: Eva

Väntar på bilderna. Red Lamas idag. Gick kanon.

2009-08-22 @ 16:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0