18/8

Nu är jag inne på min sista dag i Sverige.
Idag har jag massor att fixa så borde ta mitt "sova bra te" och sen sova. Måste bara pallra mig bort till köket först och fixa teet och sen dricka det. Nej, gud var jobbigt det blev nu!

Men nu är jag glad, nervös och hyyyyyyyyper :D:D

Jag kan inte andas heller. Gör grymt ont ;o Det är för jag är stressad säger mamma och pappa. OM jag är stressad liksom, det är bara förnamnet!
Igår så  SPRANG jag runt och stressade i 5 timmar. Under de 5 timmarna levde jag på kaffe och lite deg då och då. Sen däckade jag framför 3:an med katten i mammas och pappas säng. Dock somnade jag aldrig :O

Sen så kom mamma hem så åkte vi och handlade. Mamma gjorde sedan mat medan jag och pappa fixade med lite pengar och sen även telefonabonnemang till USA. Så nu är det fixat :)

Sen har jag stuvad om min packning till min nya resväska och sen även en bag. Pappa ringde nämligen United Arlines idag ... vänta detta har jag redan berättat...eller hur?

Aja, sen hämtade jag och pappa bord och stolar i Scoutlokalen.
När vi sedan kom hem bakade jag, syster och mamma bullar.

SEN badade jag, dock kunde jag inte slappna av så det blev typ upp och ner.

MEN nu blev detta inlägg för långt och jag måste sova!

Svarar på era kommantarer imorgon, jag läser de alla! Dock så svarar jag alltid innan jag accepterar kommantarerna därför tar de ibland ett tag innan de kommer upp på bloggen :)


Puss


Kommentarer
Postat av: marina

Hejsan ;) har följt din blogg ett tag och ska följa ditt liv i Usa :) Jag känner dig inte eller så, men det är jättekul att läsa om tycker jag :) Avis är jag också, skulle jättegärna vilja åka själv (a). Vad är det för slags abonnemang du ska ha i USA?



Ha de bra, och lycka till :)

Kram

2009-08-18 @ 01:00:49
URL: http://marinakarlsson.devote.se
Postat av: Johanna

Hej! Tänk på vad du packar ner två gånger innan "behöver jag verkligen det här?" och "kan jag köpa det där?" och så vidare. Jag tryckte ner all min packning i (trumvirvel) EN väska och hade ändå bara 19 kilo.



Tänk på att man köper en massa där och att du ska få hem allting igen. Jag tänkte först ta med mig min snowboard, min hjälm och både skid och vinterjacka. Men det slutade med att jag bara tog med skidjackan och lämnade resten hemma. Nu är jag glad att jag inte tog med så mkt för jag har redan shoppat en del.



Packa också ner ett ombytte i handbagaget ifall ditt bagage försvinner ;)



Kram Johanna



Kram Johanna

2009-08-18 @ 02:10:25
URL: http://jhannaz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: Jo det är jätte bra. Kom hem från salt lake city idag. Har kommit in i min familj och dom är jätte schysta :D Hoppas att du kommer bra överrens med din familj. Har shoppat en hel del i Salt Lake och så också :) Hur är det med dig, Nervös?

2009-08-18 @ 03:07:10
URL: http://jhannaz.blogg.se/
Postat av: Helenawj

Pinsamt xD

Nej jag vet faktist inte riktigt vart hon var, jag var nog inte ens 10 år då så då sa man bara att hon var i usa typ :)

Ska du studera eller jobba där eller vad ska du egentligen göra? :D

2009-08-18 @ 13:06:18
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0