16:00 lokal tid Chicago

Alla gick till kundservice precis vid gaten när jag var i London.. Jag fattade inte varför folk gjorde det men tänkte att de hade väl frågor så jag sitter lugnt kvar. Sen kommer det dock en tjej med EF väska som också går dit. Då gick jag också dit för borde väl göra samma sak som henne. Jag börjar snacka med henne, på engelska och förklarar att vi ska åka tillsammans. Tjejen i kundservice undrar om vi ska resa tillsammans så vi svarar ja, så hon fixade så vi fick sitta bredvid varandra (guldstjärna till henne! Eller tänk om jag gått till kundservice tidigare och fixat min biljett (man fick förövrigt sin sittplats tillgiven när man gick til kundservice) då hade inte vi fått sitta bredvid varandra.

Jag och Emma (som tjejen heter) satt oss och snackade och väntade på ett boardingkön skulle försvinna. Sen frågar jag vart hon kommer ifrån, då svarar hon Sverige. Så vi satt och snackade engelska med varandra fast båda var från Sverige, det är bra (y).

Det var jätteskönt att ha sällskap av någon i samma sits, speciellt på det långa flygning mellan London och Chicago. Dock sov jag lite mer än halva resan så var väl inte världens roligaste ressällskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0