06:00

Fick precis reda på att jag ska träffa en tjej från EF som heter Martina på Arlanda klockan 06:00 den 19 Augusti. Jag kommer inte få åka från någon svensk varken från Arlanda eller London (eller Chicago) det är lite synd.
Vid London kanske jag möter upp någon/några från andra länder , förhoppningsvis, för 9 timmar själv är inte det roligaste.
Mellan Arlanda-Stockholm är det ju bara 2 1/2 ungefär så det är ju inte värsta långa resan att sitta själv på. Men det är att man precis sagt hejdå till sin familj, har massa tankar och man har ingen att dela de med förutom än själv....Men det finns inte så mycket att göra.. :-(
Jag får ju åka i alla fall och det ska jag vara riktigt glad över :)


Såhär glad kan jag faktiskt vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0