Tornado!!

Last week Tuesday during school så hade vi en såkallad Tornado thrill. Först var det bara en Tornado Watch men den vid 1.15pm blev det till en warning. Då behövde vi alla gå ut till the hallways, så långt bort från fönster vi kunde och sen sitta där och vänta. Nu hade vi "turen" att tornadon passerade oss, så vi behövde bara sitta in the hallways och vänta i typ 20 minuter. Hade Tornadon träffat oss hade vi behövt sätta oss på huk med huvudet mellan benen och händerna för öronen (läskigt!)

But anyway, that was once-in-a-life-time-moment, I thought. Men nej, idag hade vi en Tornado watch too, de sa att den skulle slå till runt 8pm. Men sen hörde vi inte så mycket mer om den.
Så jag åkte till the Mall med Amber och Kacie (kände inte att åka om vi skulle bli stuck in the mall). Men när the Tornado watch slog om till en warning kände vi alla tre att vi hellre var hemma om Tornadon skulle slå till.

Så nu ligger jag här hemma i soffan med blixtar och spöregn utanför och försöker öva på mina sånger jag måste framföra i State Solo Ensemble. Det hjälper ju inte att jag knappt har någon röst men får väl hoppas på under att min röst kommer vara tillbak till imorgon bitti.

HAPPY VALBORG !!!


Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0