Riktigt dålig dag

Denna dag har inte alls som jag trodde att den skulle gå. Men jag tänker inte skriva ut det här. Varför?
För det är vänner här i USA som läser min blogg och vissa saker vill jag inte skriva ut för jag inte vill att de ska läsa vad jag skriver.
Så istället tänker jag skriva personliga saker här (tryck) där jag har koll på vilka som läser. Jag har lösenordskyddad den bloggen för att veta vilka som läser.
Jag vill inte hålla den borta från någon i Sverige, bara de som är här.
Så om ni vill ha lösenordet, skicka ett mejl till mig ( [email protected] ) så ger jag er lösenordet.
Jag tänker fortfarande blogga här, men de mer personliga sakerna tänker jag skriva i den andra bloggen.
Ok? Några klagomål?

Kommentarer
Postat av: Emma från umeå

låter jättebra:)

vet inte om jag har kommenterat någon gång alls men jag har iaf följt din blogg sen dag 1!:)

2010-01-26 @ 14:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0