Jag lever!

I am alive, har bara inte haft tid att skriva. Eller lite tid har jag väl haft, men har inte haft någon lust....eller något sådant. Någon bortförklaring har jag i alla fall.
Vill bara börja med att fråga, MAMMA, PAPPA & SYSTER, gick resan bra hem?

Ok, vad har jag gjort the last few days.
I helgen gjorde jag inte mycket förutom att vara på min hostcousins Darrens flickvän (Jenni(y)) konfirmation. Gick snabbt och sen var det hem till hostkusinerna och äta massor av maaaat, aaah allting är så gott (och så onyttigt !!) Kollade med ett halft öga på Vikings matchen , memorerade i alla fall slutresultatet vilket var 44 - 7 till Minnesota.
Hemma så var det att kolla på andra delen av Packers - Cardinals matchen. Vinst till oss, whoo. Så nu blir det match mot Cardinals IGEN på.....Söndag.

Började skolan igår....vart tog "lovet" vägen?!?!?! Nu har jag inget lov förens April 5th. Eller jag åker till Grand Canyon veckan innan Spring Break så jag får lov några dagar tidigare, who. Men ändå, seriöst, det är FYRA hela månader kvar.

Igår (Måndag, 1/4) så repeterade vi mest saker i nästan alla klasser. Vi börjar repetera saker från September till nu. Vi måste nämligen komma ihåg ALLTING vi lärt oss i alla klasser till våra finals vi har Onsdag/Torsdag nästa vecka, skjut mig!
Såg även min första fight igår i skolan, Tim var förvånad att det tagit så lång tid för mig att se en fight. Vi killar som ryckde iop på något sett. En kille sprang gråtande in i skolan och hämtade en lärare.
Hade en musicalpractice yesterday from 5.30-8.30 pm. Vi hade bara 5 minuters break under de 3 timmarna. Vi kom igång lite sent men allt som allt dansade vi i 2 timmar och 45 minuter. Jobbigt, Jobbigt men gryyyyyyymt kuuuuul!! :-D

Idag (Tuesday 1/5) så var det skola, ingenting hände alls förutom att min kompis svek mig vid lunch så kände mig lagom vilsen ett tag. Men kom snabbt in i andra samtal så hade en jättetrevlig lunch i alla fall.
Ingen musikal today, var bara för de som har stora speaking parts. Hemma hände ingenting, förutom att jag pluggade och somnade med boken i händerna...lyckat.
Camryn har även bakat cheesecake jag ska smaka, för de är tydligen mycket bättre här än i Europe. Vi får se, för jag skulle nämligen kunna dö för en säng just nu (är aptrött) så borde gå och sova. Men jag har försökt hålla mig vaken så jag kunde smaka, men den verkar aldrig bli klar så borde nog ge upp och äta den imorgon istället....



1. Vi har ätit väldigt god mat under lovet
2. Bland annat Lobster!
3. Jag har gjorde gooood pannacotta
4. Har spelat Jenga
5. Åkt skridskor på våran damm på baksidan
6. Ätit mer god mat
7. Ätit ännu mer god mat

Så jag har ätit väldigt mycket mat under lovet....för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0