Heeeeej

Kommer ha en fullspäckad helg så kommer nog inte skriva någonting i helgen, kommer berätta allting med bilder och text på Söndag. I promise!!

Men kommer nu bjuda på lite bilder från veckan som gått, dock tror jag det bara är bilder från igår. Men anyway!

1. De dansade Pow wow för oss, det var riktigt coolt!
2. Clara & Adon
3. Hela skolan joinade dansen efter ett tag

Har filmer också, men har itne klippt ihop de eller laddat upp på youtube än så det får vänta. Kanske gör det lite snabbt innan jag går och lägger mig ikväll eller på Suuuuundag.

Bjuder på en rolig (och väldigt korkad) kommentar på min sociology lektion. Vi kollade på en kort dokumentär om en tjej från Indiana som åkte på semester till Japan och hittade sin man där. De gifte sig och har varit gifta i 16 år nu (eller mer då denna dokumentär var några år).
Vår lärare säger då, "diskutera i grupper vad ni tror var den största kulturchocken för henne."
Tjejen jag diskuterade med säger "Jag tror den största chocken för henne var kulturen"
Liksom duuuuh....? Menar du det? Du är så smart!!

Ha en bra helg,
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0