Yesterday, 8 February

Ok, igår så var det skola som vanligt. Men på kvällen hade vi popkonsert. Mycket roligare än alla andra konserter då det var POPlåtar. CC (Concert Choir) sjöng "Don't Stop Belevin" and "Hair Medley", ville jättegärna spela in det, men det var forbidden att ta kort eller spela in någonting under konserten :-(
Men vi gjorde ett grym jobb i alla fall, oh, skulle ha velat se hur vi såg ut på scen, vi fick mycket positivt feedback.

Ett minus var att konserten var så j*vla lång! Från 7.00pm to 10.40pm. Ja, freaking 3 hours and 40 minutes! Jag trodde jag skulle dö. jag går vanligtsvis till sängs between 9/10. Och nu liksom var jag i skolan till cirkus klockan 11 (kunde inte hitta min pappa, var så himla mycket folk! 800 hundra sa de var där...).
CC sjöng första sången och sista sången, vilket sög. Ok, det var kul att öppna och stänga konserten. Men jag menar vi hade ingenting att göra därimellan (är det ett ord?). Och folk började ju droppa efter deras choir var klara så det drog runt 10, men vi i CC behövde stanna hela tiden. USCH!

Men hey, det var kul! Men ett problemet var att jag inte fick mycket sömn inatt vilket resulterade i ett väldigt tungt huvud + huvudvärk hela dagen. Pricken över i:et är att jag hade två test idag också, who...gick ju super.



1. Clara & Abby
2. Emily & Clara
3. Chris
4. Jag var inte den enda som var trött...
5. Jag & Clara
6. Abby, Clara, Don't remember her name & Me
7. Clara, Abby & Me

Har många fler bilder, men kände att de här bilderna var de som symboliserade kvällen bäst :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0