Frågor och svar




Diana: Trist att behöva vända hemmåt... Det kanske blir så att du återvänder en dag?
svar: Ja, :( Jodå, jag tror att jag kommer att återvända! Har lovat alla här att komma tillbaka så förhoppningsvis så kan jag göra det :)

Linnea: hur är killarna i usa? är dom annorlunda? :D
är det något speciellt med att vara just svensk där borta? :)
Svar: Killarna i USA är ingenting om man jämför mot svenska killar. Det är ont i snygga killar, de snygga har redan flickvänner. Men de flesta snygga är idioter så det gör väl mig inte sådär jättemycket. De är väldigt blyga, vilket jag tycker är lite gulligt. Men vissa är lite för blyga och skickar lappar och det känns lite för mycket lågstadie för mig.

Sandra:Hej fan vilken cool blogg du har! Hur är usa då? :)
svar: Tack :) USA är underbart, bäst, nice, annorlunda, spännande, kul, roligt, ensamt, intressant osv. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0