Skolan fortsättning:

Jag har varannan klass på övervåningen och varannan på undervåningen vilket gör att jag behöver springa mellan lektionerna. Har antingen 4 eller 5 minuter på mig att ta mig från klassrum till klassrum, sajk!

Jag har bara gått fel en gång idag, men det löste sig jättebra.

Satt mig ett klassrum (där jag trodde jag skulle vara) en minut innan klockan ska ringa OCH MAN MÅSTE VARA I KLASSRUMMET så märker jag att jag är på D215 och jag ska vara på D115. Haha, fy fan vad jag sprang genom hela skolan x) Men jag hann....typ. Läraren var liiite sen, så hon märkte inget ;)

Har blivit tillfrågat om jag vill ha skjuts till skolan. Dock kom vi senare på att hon bor i Howard och jag i Suamico, så där brast det...

Har även blivit tillfrågat om jag vill följa med och kolla på homecomning klänningar. Fast hon hade redan en klänning och jag kanske ska ta en av Camryns gamla, så det kan vi typ också skippa.

Men sen har jag även blivit tillfrågat om jag vill följa med en tjej och hennes syrra på homecoming. Så nu har jag i alla fall någon och gå med, vilket är skönt (vill ju inte gå själv...)

Alla har ryggsäckar, då menar jag alla! Där känner jag mig lite mobbad....går runt med en sportbag (hade träning efter skolan....som alla andra dagar!)

Sen sista saken, typ alla tjejer (och vissa killar) använder flipflopp. Så det låter flipp flopp vart man är går x)

Kommentarer
Postat av: Margareta P

Tänk att det gick så, bra !!! God natt lilla - stora vän! / Maggan

2009-09-02 @ 02:05:46
Postat av: Lena

Hej Anna, Vad skönt att första dagen i skolan gick bra och att du faktiskt är senior, måste vara jättekul att få vara med om.

Sen en fråga från det där lilla landet långt bort som inte har koll på saker;-) Vad är "homecoming"? Och vad ska man ha för typ av klänning till det eftersom man tom går o kollar på speciella klänningar?

Kram /Lena

2009-09-02 @ 07:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0