FAN!

Hur gick detta till?
Tydligen har jag blivit placerad som junior? Va fan?! Jag vill inte vara junior, har ju varit inställd på att vara senior.
Det blir direkt till student service imorgon, jag vill inte vara junior. Jag vill verkligen inte, jag vill vara senior. Jag vill, jag vill, jag vill.

Vi (jag) kan ju hoppas att det bara blivit något fel också. För skolan har sagt att jag ska vara senior, men har en kurs som bara är för juniors. Så jag hoppas verkligen det bara blivit något fel.

Fan, allt som har gått så smidigt hitills.

Kommentarer
Postat av: Margareta P

Håller tummarna för att det blivit fel, o annars inte blir några problem att ändra! Förstår att du redan åkt t skolan. F.ö. verkade ju kurserna bra, intressanta. Nästa semesters kurs i förberedande juridik samt avancerad komposition låter riktigt spännande. Kram från Göteborg

2009-09-01 @ 14:38:13
Postat av: Margareta P

Fortsättning kommentar. Det är inte så lätt att vara "ensam" i detta stora landet. Och precis som du skrev har ju allt flytit på väldigt bra. Absolut att du ska bli senior ! Det är ju kul o du klarar den nivån. Men kanske, du ska dra ner på ambitionsnivån ibland. Det är inte så lätt det här att inte ha dem att rådfråga o diskutera med som man är van vid. / Maggan

2009-09-01 @ 15:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0