Blotta lite känslor

Jag tänker inte skriva om hur min dag varit idag, dvs vad jag gjort (typ). Jag vet att ni tycker det är tråkigt att inte läsa om vad jag gör (höhö).

Nej, men idag , dock bara efter skolan blev typ allting fel. Gaah, jag är en sådan människa som måste planera saker, jag blir jättestressad om jag inte har saker planerat. Kan meddela att denna dag inte hjälpte mig att stressa ner. Kan berätta nu varför.

Började efter skolan med att stå i kö för att köpa homecomingtröja, står där kanske i 5 minuter och blir jättestressad för varje minut som går. Skulle nämligen på match och bussen skulle lämna klockan tre (och stod i kö från tjugo i). Sen hade jag mitt rack i Abbys skåp och mina kläder i Kristis (fråga mig inte varför) så ville inte att de skulle hinna gå och glömma ge mig mina saker. När jag har ungefär 6 personer framför mig i kön säger de att de endast har 1 small-tröja kvar och 2-medium. Jahop, var bara att komma tillbaka imorgon och stå i kö igen.

Påvägen till omklädningsrummen möter jag Kristi som berättar hennes kombination för mig, hon skulle nämligen gå att fixa en sak. Tror ni jag får upp skåp-j*veln. SÅKLART INTE! Kristi hittar jag inte heller. Står i korridoren och nästan börjar gråta för att jag var så stressad. Då kommer x (kan inte hans namn, han är chef för alla sporter i alla fall) och frågar om inte tennisbussen ska lämna snart. Då förklarar jag mitt problem för honom och han ger mig en nyckel som man kan låsa upp alla skåp med. Tror ni det går...? Nej, såklart inte!
Jag har då insett att jag behöver hjälp, men han kan ju inte gå in i tjejernas omkläddningsrum. Så min sista utväg var att störa min idrottlärare mitt i ett möte. Men aja, hon låste upp och sedan gled allt på.

Haha, trodde ni va. När vi kommer fram där vi ska spela berättar de att det bara finns 2 andra jv-spelare på plats från andra laget och vi är 12 från Bay Port. Jippi, så det blev att dra lott. Jag var inte då en av de som fick spela. Fast efter ungefär 1 timme så kommer två andra jv-spelare så får spela i alla fall. Mitt under matchen så avbryts vi med att det andra laget måste ta foton. Amen skämtar du med mig människa? Nej, det gjorde de inte...så efter ungefär 20 minuter kan vi äntligen fortsätta. Jag vann , skönt.

Det var det som hände idag. Men mer krångligheter med tennisen. Som kommer här:

1. Skulle ha haft match igår så var tvungen att tacka nej till en shoppingtur inför homecoming med en kompis. Spelade vi matchen? Nej. Fick jag tag på min kompis? Nej.
2. Vi skulle egentligen inte ha spelat match idag, så var tvungen att ställa in en annan shoppingstur med en annan kompis inför homecoming.
3. Vi har träningen till fem på fredag. Dock måste jag vara i skolan vid sex igen. Så på en timme ska jag hinna duscha och göra mig iordning. Fast kan nog gå tidigare, men det är vår sista träning på fredag :( Säsongerna är inte långa här, men har nog spelat mer här än vad jag brukar göra på en termin hemma :P
4. Har match på lördag (om det inte regnar.) och vi kommer komma hem från 03.00 pm och klockan 05.00 pm ska jag vara hemma hos Rachel.
5. Om det regnar på lördag så blir matchen inställd och även den på måndag.


Förlåt för långa inlägget men är så fruktansvärt irreterad på den icke organiserade sporten just nu.

Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej. Det var ju verklig otur det här m matcherna ti o ons o shoppingturen, 2 ggr!! Den enda återstående möjligheten hade ju varit att handla idag då alltså. Träningen fre bör du väl kunna gå tidigare ifrån. Sen hoppas jag att det regnar på lördag em, mln ca 12 o 15! / Maggan

2009-09-25 @ 01:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0