Vill bara säga

GODMORGON!

Om jag är pigg kan vi ha blandade åsikter om men uppe är jag i alla fall. Men rätt kläder har jag inte på mig, skolväskan är inte packad.
Men frukosten är äten och lunchen fixad. Så det är väl bara jag och väskan kvar att fixa dårå.

Om 35 minuter kommer Kimberly och plockar upp mig, så har ändå ett tag på mig. Kanske ska ta en powernap?


Här tog jag en powernap hos Jack i somras. Härliga tider.
Och nej, jag suger inte på tummen på bilden. Det har jag faktiskt slutat med!

Kommentarer
Postat av: eva

Hej Anna! Du skulle inte vara ett dugg piggare här hemma... Hösten är ju här och det är mörkt och mulet och grått och disigt och regn och skitig hund. Nalle var vacker efter en promenad ute vid stallet idag. Lera upptill örnonen och hur såg bilen ut efter det? Men snart kommer Halloween med brandgula pumpor och sen kommer alla ljus inför jul, men trött kommer du ändå var på mornarna. Det hör till! Frågade du någon idag och fick ett nej? Puss och kram från eva

2009-10-22 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0