Två månader i staterna idag!

Jag har haft så himla roligt i Chicago, har massor av filmer och bilder att bjuda med mig av.
Men nu är det så att jag om några mintuer ska åka till skolan. Idag är det nämligen "women choir concert" i skolan, det är choirs från lite överallt i Green Bay. Jag har lovat min lärare att hjälpa till med vad som behövs. Dock ångrar jag det rätt mycket nu då jag helst av allt vill sova.
Kan meddela att jag somnade på två lektioner idag. Dock var den ena Study Hall och den andra kollade vi bara på film, så det är inte hela världen.

Men det var egentligen inte så bra att somna på study hall för det gjorde att jag måste göra alla homework hemma. Dock är de inte så jättesvåra så borde gå snabbt (kan man ju hoppas!). Men det tar jag tag i senare.

Istället för att bjuda på någonting från Chicago nu så gör jag det i ett inlägg istället.
Så just nu bjuder jag på lite sjönsång från "Choir concerten" jag medverkade i för två veckor sen (har helt glömt bort att berätta det, sorry!)


Kommentarer
Postat av: margareta

Finns du med i den kören, i så fall var står du? (Har inte hunnit bomba m frågor i helgen!) Farmor är väldigt intresserad av hur det går för dig o hur du har det, hon skickar många varma hälsningar! Kul att allt är så bra. Stor kram Maggan

2009-10-20 @ 01:27:08
Postat av: en vän i californien

Hej, jag såg inte din kommentar förens nu, förlåt! Men jag läser iallfall Algebra 2 med sophomores. Jag trodde jag hade valt en lätt klass, efersom jag vill inte sitta hemma och plugga matte på mitt utbytesår, men jag tycker det är grymt svårt. Plus att min lärare är sämst. säääämst. Vad läser du för matte?

2009-10-20 @ 05:22:00
URL: http://victoriausa.blogg.se/
Postat av: margareta

Hej! Inväntar med spänning detaljer från Chicago; låg ni på hotell, hur många var ni, var ni på något som Sears Tower, utställning, etc? Förresten hur långt är det dit, åkte ni i bil/ar?/ Kram Maggan

2009-10-20 @ 14:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0