Tonight is gonna be a good night (8)

Haft en bra dag idag i skolan, och efter skolan så nu kan jag somna glad.

Börjde imorse med att jag kunde sova typ 20 minuter längre för Kimberly skjutsade mig till skolan (hon skjutsar mig alla dagar hon kan ta familjens bil).

Sen flöt allting på, fick reda på kemin att jag fått A på mitt test jag hade igår. Men om någon inte fick A som undrar jag ju var som var fel i deras hjärna för när de gjorde testet. För den multiple choice, 15 frågor, och man fick ha ett papper med alla svaren framför sig och läsa av. Liksom oj vad seriöst?

Sen på Social Studies så brukar jag sitta brevid Keila, sen brukar vi flytta till Benny och Travis. Men Keila var inte där idag och jag visste inte om jag ville sätta mig brevid Benny och Travis utan henne. Sen ser jag även att det bara är en plats ledig brevid Benny (de brukar vara 4 och då brukar jag , Keila och Travis flytta). Travis reser sig upp (och då tänker jag, ahapp då får jag väl jobba själv idag då) Men nej, han sätter sig brevid mig. Jag trodde jag skulle dö, haha. För han ser inte direkt dålig ut, nej nej! Sen nu i veckan berättade han även att han och hans flickvän gjort slut för mig, och då kan man undra....varför berättade han det för mig? ;-)

Vi hade matte h/w till imorgon men jag gjorde den på min study hall så jag kunde fråga mig mattelärare efter skolan om jag gjort rätt. Och vet ni vad? Jag hade gjort allt rätt och han var jättestolt, haha!
Jag måste förövrigt filma på vår mattelektion någon gång, så kul. Jag lovar att vår mattelärare kommer ge upp på oss snart, vi är helt otroliga.

Efter skolan så var jag med Kimberly ett tag. Vi var bara hemma hos henne och kollade på film, Crash. En sjukt bra film!

Nu ligger jag och tittar på tv med Lori och Tim och väntar på att maten ska smälta ner (säger man så...) så jag kan gå ner och springa på rullbandet, jao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0