Skrivet igår fredag 11/20

Idag var jag i skolan som vanligt. Inte särskilt hände, failade på matte provet, som vanligt.

Fick låtarna till musical audution, ;D

Var lite med Kim efter skolan, sedan skjutsade hon hem mig. Hemma så åt jag middag, kollade på inspelade finalen av project runway (så nu vet jag vem som vinner!!) och dammsög. Sen kom clara och så åkte vi hem till henne ett tag för hon behövde äta.

Sen skjutsade hennes mamma oss till the cinema där vi mötte lite vänner både kända och okända ansikten. Var jättemånga andra Bay Port students där förövrigt. Och en kille jag spanat in i skolan var där med sin familj, oooooh han är så snygg. Ni ska bara veta hur fina ögon han har, när de mötte mina trodde jag att jag skulle dö för ett tag, hihi.

 

Vi såg New Moon förövrigt. Hetaste samtalsämnet i skolan denna vecka, asså skämtar inte. Människor gick runt med "team Edward" eller "Team Jacob" tröjat, kom igen liksom.

Sen när filmen började så började ju alla "fans" skrika som sjutton. Ännu värre första gången Edward visades i bild eller Jacob. Jag är inte förvånad om jag fick hörselproblem, lol.

 

Efter filmen så velade vi om vi ville åka och äta någonstans eller åka hem. Men hälften av oss var trötta och hade ont i magen (efter alla popcorn) och klockan var relativt mycket, så det blev att åka hem.
Var jättetrött så somnade nästan precis innan för dörren, nästan.



En liten del av av de jag var med, någon, Ashley and Brittney.


Sen självklart denna brud också, Clara <3 Gush vad jag kommer sakna henne.


Men nu 7 timmar senare så är jag uppe. Måste klä på mig för om 25 minuter så kommer Ann (min IEC) ich plockar upp mig. Sen ska vi och andra utbytesstudenter kolla på någon parad, så ja...vi hörs senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0