HAHA!

När jag läste Amandas inlägg här så började jag tänka på en sak jag glömt bort att berätta för er.

För två veckor sen när vi kollade på Crash på lektionen så kommer det en sexscen. Eller man kan inte ens kalla det en sexscen man såg liiite av en tjejs bröst. Min lärare springer då fram med ett papper och håller för projektorn så vi inte ser någonting. Liksom ok? Haha!

Sen förra veckan när vi högläste hur Kite Runner så kommer de en mening som är lite grov. Inget sådär jättefarlig direkt.
Men min lärare säger "You have to read this sentence silently for yourself."  Haha, igen.

Det roliga är ju också att det är ju ingen av eleverna som regerar när läraren gjorde någon av de här sakerna heller. De är väl vana vid de antar jag.
Men ändå det är ju lite kul.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHA =) sånt är så jäkla roligt,

saker som blir jättepinsamma för folk men som inte är så pinsamt egentligen utan helt naturligt! =)

SV: Trevligt att veta att din bästa kompis heter Malin Johansson, det är ett himla bra namn måste jag säga =)

2009-11-06 @ 12:38:33
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: haha, okej ;P jag brukar int eheller bli nöjd med mina kort så :P

2009-11-07 @ 11:43:43
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0