"Have a nice trip. See you in the fall"

Rubriken är ett citat från en på kusin (inte familje)träffen idag. De var en som snubblade och då sa en person detta citat. Lite ruligt, eller hur? ;)

Dagen då...
Först åkte jag, Lori och Tim till marketstreet där jag om Lori stod hela dagen igår. Vi hade tagit med oss saker hem för att torka så nu åkte vi dit och lämnde de till Ann om skulle stå där hela dagen idag.
Sen åkte vi till Tims mamma och hämtade upp henne. Sen åkte vi hem till Tims syster där vi fick se Roxy:s syster, urgullig!
Jag, Lori, Tim, Tim:s mamma, Tim:s syster och Tim:s syster man (kommer inte ihåg namnen därför fick jag skriva relationen!) åkte sedan och mötte upp Camryn som åkt från sitt college. Vi åkte sedan i parad hem till Tim:s kusin, I think. Där var det massor av människor av olika slag och hade olika slags relationer, kommer inte ihåg någon realtion eller något namn. Haha, vad för många att hålla reda på. Eller vissa relationer lärde jag mig, men banne mig inga namn (förutom hundarnas.) Det var inte bara personer det var många av, utan även mat. Och maten var sååååååååå god. Jag fick så ont i magen att allt började snurra och jag trodde jag skulle dö, sick. Men jag var inte det enda som fick ont, vissa var även nära på att spy för de hade så ont, HAHA! Så ni kanske förstår hur gott det var ;)
Maten serverades vid 1 då åt jag som mest. Sen gick jag och tog lite grönsaker (och fruktsallad) precis innan vi åkte, men annars har jag inte ätit något sen klockan 1 och jag är fortfarande proppmätt.
Men aja! Vi åkte sedan hem till Tim:s syster för att hoppa in i våran bil (vi åkte i tim:s syster bil dit). Väl där mötte vi valpen igen. Fick även träffa Tim:s systerson (min värdkusin kan man ju säga ;)) har bara sett han på ett (jul)kort, så kul att få se han i verkligheten. När vi sedan varit där ett tag, packade vi in oss i vår bil. Åkte hem till Tim:s mamma och släppte av henne sen åkte vi hem och la oss framför tv:n och kollade på "shark någonting..." det är i alla fall personer som söker om pengar för sina egna företag....typ.

Nu ska jag sova.
Natti!


Klicka på bilderna för att få de större.
1. Jossie
2. 1/5 av all mat.
3. Dogs överallt!
4. Lite människor.
5. Dah house vi var i :)
6. Jassie
7. Lite människor, eller det var typ grannar till Tim:s syster. Supergullig bebis!
8. Foooolk, det är typ Tim:s syster granne, Tim, Tim:s systerson och Jossie.
9. Solnedgång.
10. När jag såg polisbilen kom jag och tänka på att det är en sak jag helt glömt bort att skriva. I fredags under sista tennismatchen bevittnade vi alla som var där en trafikolycka. Som tur var blev ingen allvarligt skadad (förutom bilarna).

Kommentarer
Postat av: Oggelito

Hej Annie! :)



"Have a nice trip. See you in the fall" - Diggar personens humor :P haha

Gosh, när jag läser allt så blir jag hur avundsjuk som helst, allt verkar ju typ asnice!

Jag undrar om du fått någon mer sån där dum fråga? Som den där med att snubben bara trodde att folk i USA hade Facebook :P

Hare underbart!<3

2009-08-31 @ 15:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0