Dagen

dagens vill ha: Bil och körkort
dagens klädsel: Jeans , linne och kofta
dagens saknad: Familj och vänner
dagens låt: It is you I have loved - Dana Glover
dagens tråkigaste: Mina planer blev inställda.
dagens finaste: Sam, som alltid!
dagens bästa: En kille i min SS - klass. Han lyckades verkligen skrämma mig (och det var inte menningen, haha!)*
dagens humör: JÄTTEtrött
dagens sötaste: (Footballs) Killarna i min Geography klass.
dagens uppskattning: Det är helg!
dagens hälsning: Jag saknar er Sverige!

*Känner att jag vill prata lite om vad jag tänker bara på denna punkt. Den killen som lyckades skrämma mig är en footballskille = väldigt populär. Han pratar med mig i klassen men annars inte. Fast så är det med alla här, men snackar bara med varandra när man har klass tillsammans annars ler man typ bara mot varandra i korridoren.
Men i alla fall, såklart jag tycker det är kul när han pratar med mig, för den killen pratar inte med vem som helst. Men nu ett tag har jag trott att han inte pratat med mig, eller asså, vet inte hur jag ska förklara. Han har inte dissat mig, men han börjar inte en konservation med mig.
Men idag står jag och läser ett papper, trodde jag var ensam, sen känner jag en hand över min axlar. Jag blir ju såklart rädd för trodde jag var själv, haha! Men sen när jag ser att det är han som blir jag glad, haha. Vad fjantig jag känner mig. Men det känns bra att veta att han vill prata med mig, det känns som att nu kan jag sluta tänka på att han kanske inte tycker om mig, för nu vet jag att han gör det. Eller alltså inte tycker om tycker om, men jag är helt ok i hans värld. Haha, förstår ni vad jag menar?
Men anyway, det gjorde min dag i alla fall.  Vad han sa gjorde dock inte min dag, haha eller lite kanske....
Jag har dock ingen bild på grabben, så kan tyvärr inte bjuda på någon.

Men kan bjuda på denna bild istället.

Två fransmän på Tellus-09

PG and Guillaume


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0