I'm bored and have no inspiration

Du heter: Anna Ekenberg
Smeknamn: Anna Sweden Ekenberg, Sweden, Swede, Foran, Foreigner
Född: 2 Juni 1992
Skola: För tillfället: Bay Port High School
Från: Haninge
Vänster eller högerhänt: Högerhänt
Beroende av: Ringar (lite roligt. Kom med 3, nu har jag 30)
Vad tror folk om dig: Jag tror det skiljer från person till person. Men inget dåligt hoppas jag.
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon och hår
Vad säger du för att imponera på någon: Haha ingen aning
Hur imponerar man på dig: Va dig själv
Brukar du skratta för dig själv: Nästan alltid
Var bor du: För tillfället: Green Bay, Wisconsin. Vanliga fall: Haninge
Trivs du där: Otroligt bra
Äger du några converse: Japp
Är du allergisk i mot något: Nej, inte vad jag vet.
Hur svarar du i mobilen: Hello
Brukar du komma i tid: Alltid
När mår du bra: När jag är runt personer som jag älskar
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt
Favoritdryck på morgonen: Blåbärssoppa
Är du blyg: Ibland, men inte ofta
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Somedays I do somedays I don't
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissa stående
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Ibland kanske.
Vad är det värsta du vet: När någon sårar mig
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det skiljer jättemycket. Beror på shoppinghumör.
Vad längtar du till: Att få se min familj igen
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja!
Vad är det finaste du fått: Ingen aning, har många fina saker
En speciell dag du minns: Dagen då jag åkte till USA
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad de handlar om
Är det okej att gråta: Always
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa
Bär du glasögon eller linser: Nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
Vill du gifta dig: Absolut
Vill du ha barn: Ja
Är du bra på att laga mat:  Det skulle jag nog kunna säga
Gillar du att dansa: Inte när andra ser!
Är du flygrädd: Nej
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller saft
Vilken är din favoritglass: Har många favoriter, beror på årstid och humör
Vad äter du helst när du ser på film: CHIPS!! (eller här popcorn)
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Tankarna är många, men träningarna är få
Senaste låt du hörde: It Feels like home to me
Vad gör du på helgerna: Är med vänner
Vad ska du göra nu: Göra klart min presentation och försöka få tag på mamma :)


Jag för några dagar sen

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Du anar inte hur glad jag blev av din kommentar, det värmer att någon jag aldrig träffat kan vara snäll :)

Jag känner bara att jag tvekar på allting just nu, och att Arvidsjaur inte känns helt rätt. Jag känner alldeles för många där, och vissa har redan börjat snacka. Sen är jag inte heller säker på om jag vill flyga längre, så jag får se.



Jag addade dig på msn förresten!

2010-05-31 @ 20:16:37
URL: http://elinoz.blogg.se/
Postat av: niklas

sv: go pirates then!! haha. Var i wisconsin är du?

2010-05-31 @ 20:35:20
URL: http://niklasiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0