Här sitter jag

och äter iskall glass med nötter, jordgubbar och peanutbutter choklad chips. Mumma!
Behöver svalka ner mig lite då det varit 85 degress today (29 grader) och jag har typ svettats ihjäl.
MEN tydligen tyckte inte vädret det var tillräckligt varmt så imorgon kommer det vara 90 degress (32 grader!!) jag kommer typ DÖ i skolan. Hoppas AC fungerar nu, förra veckan var det tydligen något fel på den och skolan var olidligt varm.
And btw, Emily och Abby ville spela tennis imorgon efter skolan, men jag tror inte de är så svåra att övertala att spela en annan dag istället då de kommer inse hur freaking hot it's outside.


MUMMA!


Bilden visar att det ska regna men jag gissar att det inte kommer regna en enda droppe. De sa nämligen att det skulle regna idag också...men man vet ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ser att du har en mac, köpte du den i sverige eller usa? om du köpte den i usa var den mycket billigare där? vill nämligen ha en och min gamla polare håller på å dö så letar efter en ny

2010-05-31 @ 21:30:17
URL: http://anneliiusa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0