NEWS

  • All snö + is är helt borta nu, yääääy!
  • Gick till state med båda mina låtar på Solo Ensemble. May 1 är det state och där kommer jag även träffa Linnea :D Det var ett tag sen, <3
  • I fredags fick jag ett litet kuvert hem hit. I kuvertet fann jag ett litet brev där det står att jag lämnar Green Bay, Wisconsin June 16th 5.40pm och landar på Arlanda, Stockholm June 17 5.20pm.
  • Om 13 dagar kommer min bror!!!!
  • Om 6 dagar befinner jag mig i LA! :D
  • Nyss läste jag på Aftonbladet om en reklam som blivit bannad i USA. Jag såg nyss denna reklam på tv.
  • Jag har världens finaste vänner här, och alla (eller hm....de flesta!) har lovat att komma till Sverige.
  • Idag sprack min brallor, som tur var inte i häcken.
  • Imorgon har jag tre olika test varvpå de tre olika lärarna berättade det för oss idag för de "glömde" tydligen bort att berätta det för oss....
  • Jag har 4 olika test att ta på Fredag då jag kommer missa de nästa vecka och jag fick inte vänta tills efter Spring break.
  • Jag gjorde en kompis sur idag (vet dock inte riktigt varför hon blev sur, men det är bra nu iaf!) när jag sa till henne att jag hade ett hårstrå in my throat. "Thats wierd" säger hon till mig varpå jag svarar "har du aldrig haft ett hårstrå i din hals?" "No" är hennes svar. "Thats wierd" säger jag då. Då kollar hon med arga blicken och går iväg från mig, förlåt eller? Haha, whatever. I think it was fun.
  • March 23; Happy 25th anniversary to my hostparents! Love <3
Ok, detta var random. Men nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0