Helgen

Nu kommer det "efterlängtande" helginlägget (helg inlägget?).

Förvarning: Jättevirrigt inlägg, förvirrar t.o.m. mig själv! För att klargöra min värdfamilj har varit på möte i LA under helgen så har spenderat min helg hemma hos några familjevänner till Lori och Tim :-). + det är nya namn, ska försöka skriva in de i namngalleriet inom de närmaste dagarna!

Friday:
Skola, efter skolan åkte jag och Rachel hem till mig och jag gav mat till dogsen. Sen åkte vi hem till Rachel igen där Sara och Abbie väntade. Där fixade vi en jättefin (host host) födelsedagsskylt och paket till Jamie.
Sara åkte sendan vidare till jobbet och jag, Rachel och Abbie satt och gossipade över en pizza. Sen åkte även Rachel till jobbet och Abbie åkte hem. Då satt jag och snackade med Tom&Barb (Rachels föräldrar) ett tag. Sen åt vi middag (jag var dock inte så hungrig då jag 2 timmar tidigare tryck i mig en liten pizza). Sen kollade vi på survivor + supernanny på tv, roligt liv!
Sen ringde Rachel och sa att hon slutat jobbet. Då gav Tom&Barb mig skjuts till Buffalo Wild Wings där Rachel, Abbie, Jamie, Kelsey, Megan, Emily, och Ellen väntade. Och då åt jag igen, jättegoda kycklingklubbor med parmesan och garlic sås!! Mums!
Sen åkte vi vidare till Saras jobb för att vänta på att hon skulle sluta jobba. Under tiden hade vi party (PARTY!!) på parkeringsplatsen, haha.
Sen åkte vi vidare hem till Jamie där alla tjejer från resturangen + jamie och kendra var. Sen festade vi loss hela natten lång.

1. Rachel och Jamie öppnar Jamies present from us
2. Jamie
3. Emily and Abbie
4. Rachel

Saturday:
Vaknae upp alldeles för tididgt. Vi alla låg och snackade ett tag innan vi gick upp och åt jättegod frukost som Jamies föräldrar ordnat åt oss.
Vi började sedan kolla på 500 of Summer, dock somnade jag efter halv filmen. Vaknade upp vid 1 igen då Rachel väckte mig och sa att vi skulle börja röra på oss för att åka hem (eller hem till henne...)
Hemma så åt jag lunch sen satt jag och snackade med Barb för typ forever. Somnade sedan gott i soffan. Vaknade upp 2 timmar senare då dörrklockan ringde och in stiger Tom:s syster + man. Spenderade kvällen med de (låter tråkigare än vad det var, var mycket roligt!!). Skulle ha gått på bio med Rachel, men hon hade dejt. Eller snarare skulle gå på bio med Rachel och hennes dejt och hans kompis, men hans kompis kunde inte och jag kände inte direkt för att vara det tredje hjulet. Sen var jag även alldeles för trött för att göra andra planer när jag fick reda på det.

Sunday:
Började dagen i kyrkan, så himla roligt. De sjöng med liveband hela tiden och inte alls så mycket snack. Och alla var så himla trevliga, mycket roligt!
Kom hem och åt lunch, kyckling....mums!!! Sen begav vi oss ut i det UNDERBARA vädret och spelade frisbeegolf i typ någon timme. Jag, Barb and Tom (and Fibie, tha dog) begav oss sedan åt på långpromenad, jättemysigt.
Kom hem och slocknade på soffan som vanligt. När jag vaknade igen var det dags att äta middag. Sen kände jag för att åka hem och göra hundarna sällskap.
Kom lagom hem till Oscars så kvällen spenderades framför Oscars och inte plugg (som jag borde ha gjort, but whatever!!). Runt klockan 11 så klev Tim&Lori (mina hostföräldrar) innanför dörren.
Kom i säng runt 12 men kunde absolut inte sova, så somnade väl runt 1 någon gång , funny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0