Saturday 9/1

Idag så var Lori och skrev ett test i Oshkosh (som ligger cirkus en timme härifrån) klockan 7.30am. Det gjorde att vi behövde lämna hemmet klockan 6.00 imorse.
Men redan igårkväll kände jag att jag inte skulle komma upp klockan 6 så jag sa att jag hellere stannade hemma om det var ok.
Så från 6am imorse till 4pm var jag ensam hemma. Tänkte åka och åka pulka med vänner (som vi skulle gjorde igår men inte blev av då folk inte kunde och jag mådde sämst) men det blev inte av idag heller då jag fortfarande mår lite halvt knas.

När resten av la familia kom hem så bytte det om lite snabbt (och ägnade lite tid åt football on tv). Sen begav vi oss iväg till the airport för att möta upp en ny utbytesstudent från New Zeeland som min mamma är IEC till. Det ver egentligen tänkt att han skulle bo här, men det gick inte. Sen var det tänkt att hon skulle gå på Bay Port (samma skola som mig) men vi hittade ingen familj här men vi hittade en i Ashwaubenon så han går på Ashwaubenon High school istället.
Först var jag lite besviken då det skulle vara kul men en annan utbytesstudent från skolan som inte är från Tyskland. Sen även ha en annan i samma ålder som en härhemma då Camryn flyttar till Tyskland i Februari.

Men i alla fall först var jag inte besviken men nu är jag så gryyyymt besviken att han inte kunde bo här, för han var så himla trevlig. Men hey what to do.
Lori lovade att fixa så vi kunde göra saker tillsammans och sen åker vi även på samma DT så, aja...

Men efter vi (och 10 andra människor) plockat upp honom från flygplatsen så åkte vi till (kommer inte ihåg namnet) och åt jättegod mat. Men åt lite för snabbt (då jag var jättehungrig). Sen gick vi in i en jägaraffär (eller Tim ville gå dit, vi tjejer tänkte gå och kolla på klänningar men affären var stängd) och kollade och skojade runt.

Så nu är jag hemma och tänker och funderar på typ allt. Jag tog bara några bilder när vi var på flygplatsen. Skulle ha tagit på Daniel utbytesstudenten) och hans familj men tog inte med min kamera utan hans hostmothers kamera, så fick inga bilder, men kanske kan få tag i de.  Sen även när vi var och åt så tog en annan hostmother kort på vi fyra utbytesstudenter som var där, det var Jag, Christina (från Denmark) Carmello (från Italien) och så Daniel. Skulle frågat om hon kunde ta kort med min kamera så jag fick en bild också, men maten kom precis sen så glömde jag bort det. Men kanske kan få tag på den bilden också, hoppas det då jag vill visa er.
Var irreterad man kan bli på sig själv ibland av såna här små misstag man inte tänker på men som slår en senare.

Kommentarer
Postat av: Linnea

En familjevan kan man val saga. jag var och halsade pa henne i DC nu pa lovet. :) Hon heter egentligen Linnea men kallas for Nea. Kram!

2010-01-10 @ 06:47:19
URL: http://linneaiwisconsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0